יום רביעי, 19 בפברואר 2014

רני בנימיני ממליץ לטייל בירושלים תוך מעבר בשביל ירושלים

עבר הרבה זמן מהפעם האחרונה שיצא לכם להיות בירושלים ואתם רוצים לחזור לשם כדי ליהנות מטיול מקסים בכל אזורי העיר? אם כך, רני בנימיני ממליץ לכם הפעם לעשות את זה בצורה הרבה יותר מסודרת ולמעשה לנצל את האופציה של מעבר בכל שביל ירושלים. מדובר על שביל שאורכו הוא 32 קילומטרים, ואת ההתחלה שלו תמצאו באוזר של חניון עין חנדק. הוא עובר דרך מזרח ירושלים, מקיף את אזור העיר העתיקה ומגיע על לסטף, כך שאין ספק שמעבר בכל המסלול הזה יכול להיות מעניין במיוחד. שביל זה הוא חלק אינטגראלי משביל ישראל והוא למעשה סוג של השלמה לשביל ישראל שאינו עובר בתוך ירושלים.
רני בנימיני על שביל ירושלים
שביל ירושלים

רני בנימיני ממליץ לחשוב על הרכב הטיול

אם אתם רוצים לעשות את שביל ירושלים, כדאי שכבר תנצלו את ההזדמנות הזאת כדי להפיק שני דברים חשובים. האחד הוא זמן איכות עם הילדים או החברים שאיתם תצאו לטיול, והשני זו למידה בדרך מעניינת. רני בנימיני מספר לנו שהשביל עבור במקומות חשובים ביותר, בין אם זו כנסת ישראל, מוזיאון יד ושם, הר הרצל או הרבה מקומות אחרים. משמעות הדברים היא שבכל אחד מהמקומות האלה אפשר לעצור ולמעשה ללמוד מה קרה שם ולמה למעשה המקום חשוב מבחינת עם ישראל. כך ניתן להפוך את הטיול לטיול שיש בו גם חוויה לימודים עבור עצמכם ועבור מי שיגיע איתכם לטיול, ואין ספק שזה יהפוך את החוויה לעוד יותר טובה.

לינה במקום


שביל ירושלים הוא שביל שקיים כבר משנת 2006, ואין ספק שכל אחד מהאנשים שכבר עשו אותו בעבר מצאו להם מקום לינה אחר. כדאי לדעת שיש אפשרות ללון בשטחים מסוימים, אך אפשר כמובן ללון גם במלונות מפוארים או באכסניות השונות של העיר ירושלים. כדאי לחשוב מראש גם על התקציב וגם על הציוד שאתם רוצים לקחת לטיול, כי ככל שתעשו את הדברים בצורה יותר כך תדעו טוב יותר מה עתיד לקרות בכל רגע בטיול. הטיול בירושלים הוא תמיד מקסים, וכשעושים אותו על ידי שביל מסודר הוא הופך לחוויה עוד יותר טובה, וזה כדאי!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה